Min vecka

Min vecka kommer se ut som följande:

Måndag:
Ska möta min handläggare på eductus och ni som inte vet vad det är för något så hittar ni det här. Ska vara där klockan 1, sen blir det väl hem och hitta på något. :)
Tisdag: Göra mig i ordning för att sedan dra mig ner mot Göteborg med Louise. Tanken är att jag ska hitta någon present till min älskade pojkvän!
Onsdag: Planerna för onsdagen är inte riktigt klara än. Men jag är en person som brukar kunna komma på saker i sista stund, så vi får helt enkelt se vad jag hittar på!
Torsdag:
Först ska jag till eductus på en så kallad workshop. Jag kommer vara där från 9-12 och efter det åker jag till Falkenberg.
Fredag:
Min älskade pojkvän fyller 19! Vilket jag självklart ska vara med att fira. Hade tänkt överraska honom lite på morgonen, sen får vi helt enkelt se vad dagen har att bjuda på!
Lördag: Falkenberg med mitt hjärta. Får ta vara på tiden så gott det går, med tanke på att vi bara träffas på helgerna!
Söndag:
Samma som med lördagen, bara mysa och ha de allmänt bra med pojkvännen. Dock åker jag hem vid 13 tiden, eftersom det passar mig bäst.

Hur ser eran kommande vecka ut? :)

Klicka här för att kommentera!
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

nej det förstod jag :) men jag förklarade ifall att någon skulle fråga :)

2012-03-19 @ 09:07:14
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (var inte orolig, ingen kommer att se den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackbacks
RSS 2.0